Administratie


 Ondersteuning nodig bij het optimaliseren van je administratie? We beheren je volledige takenpakket. Liever een gedeelte zelf doen en de rest aan ons overlaten? Dat kan ook.

 

We bieden een gepersonaliseerd pakket aan, op maat van jouw bedrijf.

 

 

In een intakegesprek worden de noden van jouw bedrijf geanalyseerd. Op basis daarvan maken we een specifieke offerte.



Een greep uit de mogelijkheden:

  • Beheer van je agenda
  • Behandeling van e-mails
  • Organisatie van een online archief
  • Bestellingen uitvoeren en opvolgen (vb visitekaartjes, bureelbenodigdheden, publiciteitsmateriaal,…)
  • Voorbereiden van een social media kanaal
  • Ontwikkelen van documenten en sjablonen
  • Opmaken van planningen en uurroosters
  • Maken en opvolgen van offertes, facturen, onkostennota’s en aanmaningen
  • Klasseren (analoog en digitaal)
  • Organisatie van zakenreizen

 

 

 

Pakket Mini

Flexibel pakket 10u administratieve ondersteuning

Naar keuze te gebruiken binnen 1 maand

 

Pakket Midi

Flexibel pakket 

20u administratieve ondersteuning

Naar keuze te gebruiken binnen 3 maanden

 

Pakket Maxi

Pakket met een vast aantal uren administratieve ondersteuning per week